zadzwoń: +48 32 32 18 462 lub +48 668 178 656
biuro@bizo.com.pl

Detale handlu w sieci 2012-2016

Kopia_zapasowa_RAPORT OKŁADKA 3Raport płatny, dostępny od 30 stycznia 2016Firma BIZO przedstawia raport pod tytułem „ Detale handlu w sieci 2012 – 2015”. BIZO zawarło w opracowaniu analizę uwarunkowań sprzedaży internetowej jak też szczegółowe informacje na temat najchętniej kupowanych produktów w tym między innymi wielkość sprzedaży najpopularniejszych marek w ramach zbadanych grup produktów . Raport prezentuje  aktualną wartość rynku według szczegółowej struktury  sprzedawanych produktów wraz z prognozami dla sklepów internetowych i platform handlowych.   Istotnym elementem opracowania jest prezentacja rozkładu popytu na grupy produktów  według województw czy też wahania sprzedaży w ciągu roku. Raport obejmuje trendy i dane statystyczne handlu poszczególnych grup jak też podgrup produktów w latach 2012 oraz 2015 wraz z prognozą na lata 2016 i 2017. Prezentuje on aktualną wartość rynku sprzedaży internetowej w Polsce w podziale na następujące segmenty: dom i ogród (w tym materiały i sprzęt budowlane, meble, produkty dla ogrodu, wyposażenie wszelkie, dla zwierząt) motoryzacja, aparaty i akcesoria telefoniczne, odzież buty dodatki, dla dzieci, RTV AGD, sport rekreacja, uroda, sprzęt komputerowy, suplementy diety zdrowie, kolekcje, dla przemysłu, sprzęt i akcesoria fotograficzne, biżuteria zegarki, literatura, gry, antyki, konsole i automaty do gier, biuro reklama, instrumenty, delikatesy, gastronomia, rękodzieło, muzyka, specjalistyczny sprzęt muzyczny/estradowy, erotyka, filmy, nieruchomości, bilety, wakacje. Raport przedstawia strukturę wartościową oraz ilości transakcji każdej z powyższych  grup według podgrup sprzedawanych produktów.

Spis zawartości:

  1. Opis metodyki
  2. Rynek handlu internetowego w Polsce,
  3. Wartość sprzedaży w sieci w latach 2012-2015
  4. Dynamika zmian sprzedaży w sieci według grup produktów w latach 2012-2015
  5. Roczna koniunktura sprzedaży w Internecie,
  6. Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla głównych grup asortymentu sprzedawanych w polskiej sieci,
  7. Analiza rynków sprzedaży asortymentów występujących w polskim Internecie,

7.1.   Rynek handlu internetowego powiązanego z motoryzacją,

7.1.1.      Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,

7.1.2.      Roczna koniunktura sprzedaży,

7.1.3.      Sprzedaż według asortymentu i województw,

7.1.4.      Ranking najczęściej wybieranych marek,

7.2.   Rynek handlu internetowego artykułów do domu i ogrodu,

7.2.1.      Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,

7.2.2.      Roczna koniunktura sprzedaży

7.2.3.      Sprzedaż według asortymentu i województw,

7.2.4.      Ranking najczęściej wybieranych marek,

7.3.   Rynek handlu internetowego  telefonami akcesoriami,

7.3.1.      Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,

7.3.2.      Roczna koniunktura sprzedaży

7.3.3.      Sprzedaż według asortymentu i województw,

7.3.4.      Ranking najczęściej wybieranych marek,

7.4.   Rynek handlu internetowego odzieży obuwia i dodatków

7.4.1.      Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,

7.4.2.      Roczna koniunktura sprzedaży

7.4.3.      Sprzedaż według asortymentu i województw,

7.4.4.      Ranking najczęściej wybieranych marek,

7.5.   Rynek handlu internetowego artykułów  dla dzieci,

7.5.1.      Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,

7.5.2.      Roczna koniunktura sprzedaży

7.5.3.      Sprzedaż według asortymentu i województw,

7.5.4.      Ranking najczęściej wybieranych marek,

7.6.   Rynek handlu internetowego artykułów RTV AGD,

7.6.1.      Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,

7.6.2.      Roczna koniunktura sprzedaży

7.6.3.      Sprzedaż według asortymentu i województw,

7.6.4.      Ranking najczęściej wybieranych marek,

7.7.   Rynek handlu internetowego powiązanego z  sportem rekreacją,

7.7.1.      Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,

7.7.2.      Roczna koniunktura sprzedaży,

7.7.3.      Sprzedaż według asortymentu i województw,

7.7.4.      Ranking najczęściej wybieranych marek,

7.8.   Rynek handlu internetowego kosmetyków i artykułów dla  urody,

7.8.1.      Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,

7.8.2.      Roczna koniunktura sprzedaży

7.8.3.      Sprzedaż według asortymentu i województw,

7.8.4.      Ranking najczęściej wybieranych marek,

7.9.   Rynek handlu internetowego komputerów i akcesoriów,

7.9.1.      Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,

7.9.2.      Roczna koniunktura sprzedaży

7.9.3.      Sprzedaż według asortymentu i województw,

7.9.4.      Ranking najczęściej wybieranych marek,

7.10.  Rynek handlu internetowego suplementów diety oraz artykułów powiązanych z zdrowiem,

7.10.1.  Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,

7.10.2.  Roczna koniunktura sprzedaży,

7.10.3.  Sprzedaż według asortymentu i województw,

7.10.4.  Ranking najczęściej wybieranych marek,

7.11.  Rynek handlu internetowego artykułów kolekcjonerskich,

7.11.1.  Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,

7.11.2.  Roczna koniunktura sprzedaży,

7.11.3.  Sprzedaż według asortymentu i województw,

7.11.4.  Ranking najczęściej wybieranych marek,

7.12.  Rynek handlu internetowego artykułów przemysłowych,

7.12.1.  Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,

7.12.2.  Roczna koniunktura sprzedaży,

7.12.3.  Sprzedaż według asortymentu i województw,

7.12.4.  Ranking najczęściej wybieranych marek,

7.13.  Rynek handlu internetowego artykułów powiązanych z fotografią,

7.13.1.  Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,

7.13.2.  Roczna koniunktura sprzedaży,

7.13.3.  Sprzedaż według asortymentu i województw,

7.13.4.  Ranking najczęściej wybieranych marek,

7.14.  Rynek handlu internetowego biżuterią zegarkami,

7.14.1.  Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,

7.14.2.  Roczna koniunktura sprzedaży,

7.14.3.  Sprzedaż według asortymentu i województw,

7.14.4.  Ranking najczęściej wybieranych marek,

7.15.  Rynek handlu internetowego książek i komiksów,

7.15.1.  Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,

7.15.2.  Roczna koniunktura sprzedaży,

7.15.3.  Sprzedaż według asortymentu i województw,

7.15.4.  Ranking najczęściej wybieranych marek,

7.16.  Rynek handlu internetowego gier komputerowych

7.16.1.  Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,

7.16.2.  Roczna koniunktura sprzedaży,

7.16.3.  Sprzedaż według asortymentu i województw,

7.16.4.  Ranking najczęściej wybieranych marek,

7.17.  Rynek artykułów dla biura,

7.17.1.  Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,

7.17.2.  Roczna koniunktura sprzedaży,

7.17.3.  Sprzedaż według asortymentu i województw,

7.17.4.  Ranking najczęściej wybieranych marek,

7.18.  Rynek handlu internetowego instrumentów muzycznych,

7.18.1.  Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,

7.18.2.  Roczna koniunktura sprzedaży,

7.18.3.  Sprzedaż według asortymentu i województw,

7.18.4.  Ranking najczęściej wybieranych marek,

7.19.  Rynek handlu internetowego artykułów spożywczych i powiązanych,

7.19.1.  Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,

7.19.2.  Roczna koniunktura sprzedaży,

7.19.3.  Sprzedaż według asortymentu i województw,

7.19.4.  Ranking najczęściej wybieranych marek,

7.20.  Rynek handlu internetowego artykułów cepeliowskich,

7.20.1.  Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,

7.20.2.  Roczna koniunktura sprzedaży,

7.20.3.  Sprzedaż według asortymentu i województw,

7.20.4.  Ranking najczęściej wybieranych marek,

7.21.  Rynek handlu internetowego artykułów muzycznych,

7.21.1.  Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,

7.21.2.  Roczna koniunktura sprzedaży,

7.21.3.  Sprzedaż według asortymentu i województw,

7.21.4.  Ranking najczęściej wybieranych marek,

7.22.  Rynek handlu internetowego sprzętu estradowego,

7.22.1.  Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,

7.22.2.  Roczna koniunktura sprzedaży,

7.22.3.  Sprzedaż według asortymentu i województw,

7.22.4.  Ranking najczęściej wybieranych marek,

7.23.  Rynek handlu internetowego pozostałych artykułów,

Koszt: od 4000 zł + VAT