Detale handlu w sieci 2012-2016
Raport płatny, dostępny od 30 stycznia 2016- Firma BIZO przedstawia raport pod tytułem „ Detale handlu w sieci 2012 – 2015”. BIZO zawarło w opracowaniu analizę uwarunkowań sprzedaży internetowej jak też szczegółowe informacje na temat najchętniej kupowanych produktów w tym między innymi wielkość sprzedaży najpopularniejszych marek w ramach zbadanych grup produktów . Raport prezentuje aktualną wartość rynku według szczegółowej struktury sprzedawanych produktów wraz z prognozami dla sklepów internetowych i platform handlowych. Istotnym elementem opracowania jest prezentacja rozkładu popytu na grupy produktów według województw czy też wahania sprzedaży w ciągu roku. Raport obejmuje trendy i dane statystyczne handlu poszczególnych grup jak też podgrup produktów w latach 2012 oraz 2015 wraz z prognozą na lata 2016 i 2017. Prezentuje on aktualną wartość rynku sprzedaży internetowej w Polsce w podziale na następujące segmenty: dom i ogród (w tym materiały i sprzęt budowlane, meble, produkty dla ogrodu, wyposażenie wszelkie, dla zwierząt) motoryzacja, aparaty i akcesoria telefoniczne, odzież buty dodatki, dla dzieci, RTV AGD, sport rekreacja, uroda, sprzęt komputerowy, suplementy diety zdrowie, kolekcje, dla przemysłu, sprzęt i akcesoria fotograficzne, biżuteria zegarki, literatura, gry, antyki, konsole i automaty do gier, biuro reklama, instrumenty, delikatesy, gastronomia, rękodzieło, muzyka, specjalistyczny sprzęt muzyczny/estradowy, erotyka, filmy, nieruchomości, bilety, wakacje. Raport przedstawia strukturę wartościową oraz ilości transakcji każdej z powyższych grup według podgrup sprzedawanych produktów.
Spis zawartości:
- Opis metodyki
- Rynek handlu internetowego w Polsce,
- Wartość sprzedaży w sieci w latach 2012-2015
- Dynamika zmian sprzedaży w sieci według grup produktów w latach 2012-2015
- Roczna koniunktura sprzedaży w Internecie,
- Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla głównych grup asortymentu sprzedawanych w polskiej sieci,
- Analiza rynków sprzedaży asortymentów występujących w polskim Internecie,
7.1. Rynek handlu internetowego powiązanego z motoryzacją,
7.1.1. Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,
7.1.2. Roczna koniunktura sprzedaży,
7.1.3. Sprzedaż według asortymentu i województw,
7.1.4. Ranking najczęściej wybieranych marek,
7.2. Rynek handlu internetowego artykułów do domu i ogrodu,
7.2.1. Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,
7.2.2. Roczna koniunktura sprzedaży
7.2.3. Sprzedaż według asortymentu i województw,
7.2.4. Ranking najczęściej wybieranych marek,
7.3. Rynek handlu internetowego telefonami akcesoriami,
7.3.1. Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,
7.3.2. Roczna koniunktura sprzedaży
7.3.3. Sprzedaż według asortymentu i województw,
7.3.4. Ranking najczęściej wybieranych marek,
7.4. Rynek handlu internetowego odzieży obuwia i dodatków
7.4.1. Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,
7.4.2. Roczna koniunktura sprzedaży
7.4.3. Sprzedaż według asortymentu i województw,
7.4.4. Ranking najczęściej wybieranych marek,
7.5. Rynek handlu internetowego artykułów dla dzieci,
7.5.1. Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,
7.5.2. Roczna koniunktura sprzedaży
7.5.3. Sprzedaż według asortymentu i województw,
7.5.4. Ranking najczęściej wybieranych marek,
7.6. Rynek handlu internetowego artykułów RTV AGD,
7.6.1. Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,
7.6.2. Roczna koniunktura sprzedaży
7.6.3. Sprzedaż według asortymentu i województw,
7.6.4. Ranking najczęściej wybieranych marek,
7.7. Rynek handlu internetowego powiązanego z sportem rekreacją,
7.7.1. Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,
7.7.2. Roczna koniunktura sprzedaży,
7.7.3. Sprzedaż według asortymentu i województw,
7.7.4. Ranking najczęściej wybieranych marek,
7.8. Rynek handlu internetowego kosmetyków i artykułów dla urody,
7.8.1. Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,
7.8.2. Roczna koniunktura sprzedaży
7.8.3. Sprzedaż według asortymentu i województw,
7.8.4. Ranking najczęściej wybieranych marek,
7.9. Rynek handlu internetowego komputerów i akcesoriów,
7.9.1. Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,
7.9.2. Roczna koniunktura sprzedaży
7.9.3. Sprzedaż według asortymentu i województw,
7.9.4. Ranking najczęściej wybieranych marek,
7.10. Rynek handlu internetowego suplementów diety oraz artykułów powiązanych z zdrowiem,
7.10.1. Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,
7.10.2. Roczna koniunktura sprzedaży,
7.10.3. Sprzedaż według asortymentu i województw,
7.10.4. Ranking najczęściej wybieranych marek,
7.11. Rynek handlu internetowego artykułów kolekcjonerskich,
7.11.1. Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,
7.11.2. Roczna koniunktura sprzedaży,
7.11.3. Sprzedaż według asortymentu i województw,
7.11.4. Ranking najczęściej wybieranych marek,
7.12. Rynek handlu internetowego artykułów przemysłowych,
7.12.1. Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,
7.12.2. Roczna koniunktura sprzedaży,
7.12.3. Sprzedaż według asortymentu i województw,
7.12.4. Ranking najczęściej wybieranych marek,
7.13. Rynek handlu internetowego artykułów powiązanych z fotografią,
7.13.1. Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,
7.13.2. Roczna koniunktura sprzedaży,
7.13.3. Sprzedaż według asortymentu i województw,
7.13.4. Ranking najczęściej wybieranych marek,
7.14. Rynek handlu internetowego biżuterią zegarkami,
7.14.1. Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,
7.14.2. Roczna koniunktura sprzedaży,
7.14.3. Sprzedaż według asortymentu i województw,
7.14.4. Ranking najczęściej wybieranych marek,
7.15. Rynek handlu internetowego książek i komiksów,
7.15.1. Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,
7.15.2. Roczna koniunktura sprzedaży,
7.15.3. Sprzedaż według asortymentu i województw,
7.15.4. Ranking najczęściej wybieranych marek,
7.16. Rynek handlu internetowego gier komputerowych
7.16.1. Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,
7.16.2. Roczna koniunktura sprzedaży,
7.16.3. Sprzedaż według asortymentu i województw,
7.16.4. Ranking najczęściej wybieranych marek,
7.17. Rynek artykułów dla biura,
7.17.1. Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,
7.17.2. Roczna koniunktura sprzedaży,
7.17.3. Sprzedaż według asortymentu i województw,
7.17.4. Ranking najczęściej wybieranych marek,
7.18. Rynek handlu internetowego instrumentów muzycznych,
7.18.1. Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,
7.18.2. Roczna koniunktura sprzedaży,
7.18.3. Sprzedaż według asortymentu i województw,
7.18.4. Ranking najczęściej wybieranych marek,
7.19. Rynek handlu internetowego artykułów spożywczych i powiązanych,
7.19.1. Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,
7.19.2. Roczna koniunktura sprzedaży,
7.19.3. Sprzedaż według asortymentu i województw,
7.19.4. Ranking najczęściej wybieranych marek,
7.20. Rynek handlu internetowego artykułów cepeliowskich,
7.20.1. Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,
7.20.2. Roczna koniunktura sprzedaży,
7.20.3. Sprzedaż według asortymentu i województw,
7.20.4. Ranking najczęściej wybieranych marek,
7.21. Rynek handlu internetowego artykułów muzycznych,
7.21.1. Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,
7.21.2. Roczna koniunktura sprzedaży,
7.21.3. Sprzedaż według asortymentu i województw,
7.21.4. Ranking najczęściej wybieranych marek,
7.22. Rynek handlu internetowego sprzętu estradowego,
7.22.1. Struktura wartości sprzedaży oraz ilości transakcji dla poszczególnych grup asortymentu,
7.22.2. Roczna koniunktura sprzedaży,
7.22.3. Sprzedaż według asortymentu i województw,
7.22.4. Ranking najczęściej wybieranych marek,
7.23. Rynek handlu internetowego pozostałych artykułów,
Koszt: od 4000 zł + VAT